Taalkeuze

Veel gestelde vragen

Hoe kan ik betalen?

U kan op voorhand per overschrijving betalen, contant of per bancontact. Indien u op voorhand wenst over te schrijven, kan u de goederen afhalen mits een geldig betalingsbewijs.

Werkt PAS Print met milieuvriendelijke inkt en stoffen?

Ja, we doen er alles aan om zowel de stoffen, inkten als het productieproces dat we gebruiken zo ecologisch mogelijk te houden.

Wat is een Pantone-kleur?

Pantone is de naam van een organisatie die kleurcoderingen standaardiseert en publiceert. Deze coderingen (vb. PMS 200 voor Pantone Matching System) zijn een arbitraire afspraak tussen alle partijen in een ontwerp- en productieproces. De term “matching” geeft de doelstelling aan om een bepaalde kleur te reproduceren.

Heeft u een grafische afdeling die aanpassingen aan logo’s kan doorvoeren?

Ja, onze ervaren grafische studio staat u graag bij met advies over het ontwerp van logo’s en andere designs.

Kan ik bestellingen annuleren?

Neen, dat kan contractueel jammer genoeg niet. Zo kunnen we snelle leveringstermijnen en lage prijzen garanderen. We overlopen daarom ook in overleg uw specifieke wensen voor een afgestemd voorstel. Annuleert u toch een bestelling, dan wordt er een administratiekost aangerekend plus de reeds geleverde prestaties en goederen.

Kan ik producten passen in de toonzaal?

In de toonzaal wordt er slechts één artikel voorgesteld (meestal in de maat S voor dames en de maat M voor heren). Deze kan u altijd passen. Voor andere maten kunt u altijd pasmaten bestellen. Deze pasmaten worden afgerekend bij afhaling en kan u nadien toevoegen aan uw bestelling.

Moet ik een afspraak maken voor de showroom?

Kom gerust langs voor een bezoek aan onze showroom of maak een afspraak (bij voorkeur) om meteen de mogelijkheden en vragen te overlopen.

Wat zijn de openingsuren van PAS?

De showroom is geopend van maandag tot vrijdag van 09.00u tot 17.30u. Voor afhalingen kan u bij ons terecht van 09.00u tot 18.00u. PAS is gesloten op zaterdag en zondag, alsook op feestdagen.

Wat is de standaard leveringstermijn?

De leveringstermijn voor uw bestelling is gemiddeld 10 werkdagen, maar vraag gerust meer informatie. Pasmaten kunnen in drie werkdagen worden geleverd. Vraag naar de meerkost van onze expressdienst voor snellere levering!

Kan ik de bedrukte kledingstukken gewoon wassen?

Ja, dat kan. Neem daarvoor steeds de wasvoorschriften van elk kledingstuk in acht.

Hoe lever ik mijn bestanden aan?

  • Een vectorieel bestand in aparte lagen op ware grootte.
  • Of wel minimale resolutie van 300 dpi. Dit is een eenheid van resolutie van aangeleverde bestanden, uitgedrukt in pixels per inch. Hoe hoger het getal, hoe meer kwaliteit we kunnen leveren.
  • De beste manier voor het aanleveren van bestanden is via een WeTransfer link of link vanop uw downloadsite met daarop uw ontwerp. Dit verkleint de foutmarge. Een andere mogelijkheid is het opsturen van het bestand als bijlage bij een e-mail.

Kan ik bij een bestelling verschillende maten mengen bij hetzelfde ontwerp?

Ja, dat kan, rekening houdend met de drukformaten.

In hoeveel kleuren kan er worden gedrukt?

We bedrukken tot 12 kleuren.

Kan ik zelf textiel aanleveren om te laten bedrukken?

Ja, dat kan.

Kan ik ook onbedrukt textiel bestellen?

Neen, dat kan enkel in combinatie met bedrukte bestellingen.

Is er een minimale bestelling?

Voor textieldruk is er een minimum van 10 stuks per ontwerp, voor borduren hanteren we een minimum van 6 stuks. Deze kunnen variëren qua textielkeuze, afmetingen en kleuren.

Kan ik online bestellen?

Omdat elke bestelling specifiek is op het vlak van textielkeuze, print positie, kleuren en gebruikte techniek, kiezen we bij PAS Print voor een persoonlijke service. Vraag zeker uw offerte aan.

Hebt u een vraag over onze diensten?

Aarzel niet en contacteer ons, we kijken er naar uit om u te helpen.



info@pasprint.be  +32 (0)3 326 13 30