FAQ

Kan ik online bestellen?

Omdat elke bestelling specifiek is op het vlak van textielkeuze, print positie, kleuren en gebruikte techniek, kiezen we bij PAS Print voor een persoonlijke service. Selecteer het gewenste product en aantal, vraag een offerte en we nemen binnen de 24u contact met u op om samen de mogelijkheden te bekijken en uw bestelling verder af te handelen.

Is er een minimale bestelling?

Voor textieldruk is er een minimum van 10 stuks per ontwerp, voor borduren hanteren we een minimum van 6 stuks. Deze kunnen variëren qua textielkeuze, afmetingen en kleuren.

Kan ik ook onbedrukt textiel bestellen?

Neen, dat kan enkel in combinatie met bedrukte bestellingen.

Kan ik zelf textiel aanleveren om te laten bedrukken?

Ja, dat kan. We hanteren hiervoor dezelfde prijzen als voor ander textiel. Vraag hier meer informatie!

In hoeveel kleuren kan er worden gedrukt?

We bedrukken tot 12 kleuren.

Hoe lever ik mijn bestanden aan?

  • Een vectorieel bestand in aparte lagen op ware grootte.
  • Of wel minimale resolutie van 300 ppi. Dit is een eenheid van resolutie van aangeleverde bestanden, uitgedrukt in pixels per inch. Hoe hoger het getal, hoe meer kwaliteit we kunnen leveren.
  • De beste manier voor het aanleveren van bestanden is via een WeTransfer link of link vanop uw downloadsite met daarop uw ontwerp. Dit verkleint de foutmarge. Een andere mogelijkheid is het opsturen van het bestand als bijlage bij een e-mail.

Kan ik de bedrukte kledingstukken gewoon wassen?

Ja, dat kan. Neem daarvoor steeds de wasvoorschriften van elk kledingstuk in acht.

Wat is de standaard leveringstermijn?

De leveringstermijn voor uw bestelling is gemiddeld 10 werkdagen, maar vraag gerust meer informatie. Pasmaten kunnen in drie werkdagen worden geleverd. Vraag hier naar de meerkost van onze expressdienst voor snellere levering!

Is PAS Print zaterdag open?

Neen, zaterdag zijn we gesloten. Hier vind je onze openingsuren.

Moet ik een afspraak maken voor de toonzaal?

Kom gerust langs voor een bezoek aan onze toonzaal of maak een afspraak (bij voorkeur) om meteen de mogelijkheden en vragen te overlopen.

Kan ik producten passen in de toonzaal?

Enkel de beschikbare maten in de toonzaal kunt u aanpassen. Voor andere maten kunt u altijd pasmaten bestellen.

Kan ik bij een bestelling verschillende maten mengen bij hetzelfde ontwerp?

Ja, dat kan, rekening houdend met de drukformaten.

Kan ik bestellingen annuleren?

Neen, dat kan contractueel jammer genoeg niet. Zo kunnen we snelle leveringstermijnen en lage prijzen garanderen. We overlopen daarom ook in overleg uw specifieke wensen voor een afgestemd voorstel. Annuleert u toch een bestelling, dan wordt er een administratiekost aangerekend plus de reeds geleverde prestaties en goederen.

Is een kleurenwissel mogelijk?

Dit is mogelijk mits meerkost.

Heeft u een grafische afdeling die aanpassingen aan logo's kan doorvoeren?

Ja, onze ervaren grafische studio staat u graag bij met advies over het ontwerp van logo’s en andere designs.

Wat is een Pantone-kleur?

Pantone is de naam van een organisatie die kleurcoderingen standaardiseert en publiceert. Deze coderingen (vb. PMS 200 voor Pantone Matching System) zijn een arbitraire afspraak tussen alle partijen in een ontwerp- en productieproces. De term “matching” geeft de doelstelling aan om een bepaalde kleur te reproduceren.

Werkt PAS Print met milieuvriendelijke inkt en stoffen?

Ja, we doen er alles aan om zowel de stoffen, inkten als het productieproces dat we gebruiken zo ecologisch mogelijk te houden.

Hoe kan ik betalen?

Betalen kan cash, met bankautomaat of bankcheque of via overschrijving na goedkeuring door onze boekhoudafdeling.

Contacteer ons

info@pasprint.be
+32 (0)3 326 13 30

Bisschoppenhoflaan 571-573
2100 Deurne (Antwerpen)
België

Openingsuren

ma - vr : verkoop & showroom: 09:00u tot 17u30
ma - vr : afhalen goederen: 09:00u tot 18u00
Gesloten op zaterdag en zondag